abprofessio_row03_új_b.jpg
hírlevél
2009. április
Specialistáink
Hírlevél regisztráció
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Ha a levelező rendszered nem jeleníti meg rendesen ezt a hírlevelet, klikkelj ide!


Kedves Olvasónk!

Azt hallom a rádióban, hogy a magyarok sokat dolgoznak, és hogy megbillent az időgazdálkodási egyensúlyuk. Ez akár tény is lehet, de ez még nem vigasztal senkit, úgyis érzi a saját bőrén, „csili-vili” csomagolásra pedig már rég nincs szüksége, mert ugye pénz beszél, kutya ugat. Szerencsére hallok olyat is, hogy egy olyan világban, ahol ennyi változás van, érdemes olyan dolgokhoz ragaszkodni, ami állandó. Ilyenek a család, az egyetemes filozófiák, a stabil értékrendek és … a tavasz. A madaraknál úgy tűnik, nincs válság. Este 10 -kor olyan koncertet adnak, hogy képtelenség elaludni. A természet sem törődik a válsággal, „neki” tavasz van. A madarak Téged is értesítenek: élünk, tevékenykedünk, fészket építünk. Anyukám mesélte, hogy egy kis cinke berepült a szobájába, a csergét kezdte csipegetni és vitte kifele. Gondolta, jó puha, meleg lesz tőle a fészekben. Nagyon tevékenykedett. És TE? Nálad is tavasz van?
Ne csak olvasd, csináld is!
Jó tanácsok, nehéz időkre: egy szálloda tulajdonosa számba vette a leggyakoribb üzleti törzsvendégeit, felhívta őket, és nagyjából a következőket mondta nekik:

„Szeretném, ha tudná, hogy nagyra becsüljük az Ön cégét és a kapcsolatunkat. Tudom, hogy manapság mindenkinek nehezebb, ám amennyiben szüksége van segítségre a munkájában, mi készen állunk ezen az oldalon arra, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk. Azért mondom ezt, mert szeretnénk az elsők lenni, akik bármi elképzelhető módon együtt tudnak dolgozni Önökkel.”

Nagyjából 2 hónappal ezután kapta az első visszahívást. Azóta együtt dolgoznak úgy, hogy mindenkinek hasznára váljon. Figyelj meg néhány dolgot:

1.) Első helyre sorolta a kapcsolatukat és a vevőt.

2.) Segítséget ajánlott, amivel azonnal elébement egy „lerázó” beszélgetésnek.

3.) Tudatosította a másikban, hogy hosszútávon gondolkodik, ami rövidtávon is mindkettőjüknek előnyös.

4.) Bölcs volt és kezdeményezett (proaktív volt), valamikor úgyis jelentkezik a vevő.

5.) Megértette, hogy ha kreatív, és nem a veszteségtől való félelem vezérli a lépéseit, bizalmat és hűséget építhet.

Cselekedj Te is így: emeld fel a telefont, hidd el, a másik végén értékelni fogják a jó hírt és a segítő szándékod. Menj elébe a dolgoknak, keresd meg a fogyasztóidat, biztosítsd őket arról, hogy minden tőled telhető módon segítesz nekik.

Most olyasmi jön, amitől elállt a lélegzetem, amikor elolvastam. Janae Wentworth mondja:

„A Fogyasztóval való kiváló törődés - következetes és megbízható módon - meghaladja a Fogyasztó (valós, vagy feltételezett) igényeit.”

Figyelj a kitételre: ”valós, vagy feltételezett”. Ez nagyon fontos a Fogyasztóval való törődésnél. Azt, hogy a törődés megfelelő-e, nem Te döntöd el, hanem a Fogyasztó. Ebben benne van, ahogy a Fogyasztó a TE hozzáállásodra reagál: mennyire törődsz az Ő gondjával, hogyan válaszolsz a kérdéseire és fontosak-e neked az Ő elvárásai. Most tudom, lehet, hogy azt gondolod magadban: Ezt pont az Edina mondja, aki a múltkor is milyen keményen válaszolt az e-mailemre! – Hidd el, tudom. Nem mindig babusgatásra van szükséged. A saját gyerekeink sem sínylették meg, hogy voltak és vannak velük szemben elvárásaink. Viszont az is igaz, hogy mindig kizárólag annyit vártunk el tőlük, amennyiről meg voltunk győződve, hogy képesek teljesíteni. Ugyanis fontos volt számunkra, hogy életrevaló gyerekeket neveljünk, nem pedig anyámasszony katonákat. Ha nem így teszel, nem lesz a gyerekednek sikerélménye. Sosem fogja tudni, milyen az, amikor valamit a kezdő lépéstől a végéig saját maga csinált meg. Persze folyamatosan figyelsz rá. Ahogy az üzletben is.

Váltsunk témát. Fordult már elő veled, hogy telefonon beszéltél valakivel, akit még sose láttál? Fogadjunk, hogy volt valami „vizuális” elképzelésed róla! Fogódzkodj meg: neki is volt Rólad! Ahhoz, hogy jól záruljon a beszélgetés igyekeztél felkészültnek lenni, határozott hangnemben, de udvariasan beszélni, lelkesen fogalmazni és még egy megértő szavad is volt. Igaz? Mert tudtad, hogy rajtad áll, vagy bukik a dolog. Szakíts egy kis időt, és bújj a Fogyasztó bőrébe. Egy fogyasztói felmérésben nem éppen hízelgően vélekedtek az eladókról. Ilyenek hangzottak el:

1.) Én vagyok a vevő.

2.) Ugye normális dolog, hogy az ember a pénzéért vár valamit?

3.) Ha ennyire nem vagyok itt fontos, arrébb is mehetek. De ha figyelnek arra, amit kérek, lojálisabb lennék! (AHA …)

4.) Amikor nem vagyok megelégedve, kapaszkodjon meg, hangot adok neki. Elmondom mindenkinek, aki meghallgat. Szüntesse meg az elégedetlenségem okát, különben elveszít engem és a barátaimat is.

5.) Utálok várni. Ezt a luxust pénzen veszem meg. És ha várakozni kell, kevesebbet költök. De ha gyors és pontos kiszolgálást kapok, többet költök, egyre többet.

6.) Manapság felkészültebb vagyok, mint akár egy pár évvel ezelőtt. Hozzászoktam a jobb dolgokhoz, az igényeim is megnőttek. Abszolút hajlandó vagyok pénzt költeni, de ragaszkodom ahhoz, hogy a pénzemért minőséget kapjak.

7.) Emberből vagyok. Érzékeny, ami a pénzköltést illeti. Ki nem állom, ha nem figyelnek rám, netán lenéznek. Büszke vagyok. Elvárom az udvariasságot. Fontos nekem, hogy Te is elismerd, fontos vagyok Neked.

8.) Én a vásárlód vagyok, újra meg újra be kell bizonyítanod nekem, hogy bölcsen döntöttem, amikor a Te cégedet választottam. Arról is állandóan meg kell győzz, hogy nálad vásárlónak lenni remek dolog. Mert ugye másutt is lehetnék.

9.) Értjük egymást?

Húha, ez azért vaskos. Tényleg ilyen a fogyasztó?
1184.jpg
A hónap terméke
Oi-Lin Cleansing Cream - tisztító krém

Összetételénél fogva különösen gyengéd, még az érzékeny bőr is profitál ebből a speciális tisztító krémből. Ez a magas minőségű tisztítókrém szinte felemeli a sminket és az olajos szennyeződéseket a bőrről, anélkül, hogy kiszárítaná és mégsem hagy zsíros érzést maga után. Férfiak és nők egyaránt élvezhetik, hogy bőrük milyen lágy és sima tapintású a tisztítás után. Növényi összetevők széles skálája táplálja a bőrt, segít hidratáltsága és fiatalos kinézete megőrzésében. Könnyű és természetes uborka-dinnye illata bárki számára kellemes érzést kölcsönöz. A bőr természetes folyadékháztartásának felborítása nélkül tisztítja bőröd.

Felhasználási javaslat: Száraz arcbőrödbe könnyed, felfelé és kifelé irányuló mozdulatokkal masszírozd be. Végül egy tiszta, melegvízzel benedvesített pamut törlőkendővel távolítsd el. Arcod egyes részeire a törlőkendő egy-egy újabb, tiszta részét használd.
21 napos sikerprogram kezdőknek
Egyik eszközünk egy olyan fontos eszköz, amiről minden KIFEJEZETTEN KEZDŐ, ÚJRAKEZDŐ, FRISSEN CSATLAKOZOTT Sunrider szurkolónak tudnia kell, mert akkora potenciál van benne. És mi is akkor vagyunk igazán boldogok, ha azt halljuk, hogy kipróbáltad, amit javasoltunk - és bankot robbantottál vele!

Ha Te egy frissen csatlakozott, kezdő üzletépítőnk vagy, akkor a "21 napos sikerprogram kezdőknek" c. ingyenes e-mail tanfolyam Neked szól!

Ha magadra ismersz, akkor klikk ide, óriási sikere van. Nem véletlenül, mert, ha a benne foglaltak szerint cselekszel, működik!

A kapcsolódó, rövid tartalmi összefoglalóval ellátott, ajánlott könyvek listáját itt nézheted meg.
Eseménynaptár
Ha kíváncsi vagy néhány - a londoni regionális konferencián készült - képre, klikkelj ide!

Június 6 -án szombaton termékes tréning lesz, témája elsősorban az ideális testsúly megtartása - és, ha szükséges korrigálása - lesz, mert meglepő módon nem mindenki fogyni szeretne. További tréningek, csoporttalálkozók, üzleti bemutatók, termékkarneválok időpontját/helyszínét itt olvashatod.


Üdvözlettel a májusi viszontlátásig:

Jóska és Edina


Ui: Ne csak olvasd, csináld is!


A hírlevélben megjelent írások helyességéért felelősséget nem vállalunk, s azok semmiben nem képviselik a Sunrider International, vagy a Sunrider Hungary Kft. üzlet vagy termékpolitikáját.
1125 Budapest, Trencséni u. 33/b - Telefon: (1) 35 57 548
A&B Professio Kft. © Minden jog fenntartva.
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.