A megrendelő által meghatározott hirdetés megjelenik az Origó,a Napi Online, az RTLKlub.hu, a Világgazdaság Online, a Blikk.hu, tvrhet.hu, linkcenter.hu, lakaskultura.hu, nemzetisport.hu, kiskegyed.hu, auto1.hu, magyarhirlap.hu és még 5 további weboldalon.
A hirdetését sok más hirdetéssel felváltva, egy szerver osztja be. Ha a látogató a megadott hirdetésre rákattint, akkor átkerül a megrendelő által előre meghatározott weboldalra. Csak az ilyen kattintásokat számoljuk, és ebből lesz 250 látogató. Amíg nem érjük el a 250 átkattintást, addig megjelenik a hirdetés. Ez akár 100-200 ezer alkalom is lehet. Így pontosan azok az érdeklődők jönnek a weboldalra, akiket kimondottan érdekel a hirdetésben kínált termék vagy szolgáltatás.
Ezen látogatók sokkal motiváltabbak, mint az átlag látogató. Ebből átlagosan 3-10 konkrét vevő várható a tapasztalatok alapján.
A hirdetések a
WebTudakozós megrendelés kifizetését követően 2-5 munkanap múlva jelennek meg első alkalommal. A megjelenés addig tart, amíg el nem érjük a 250 látogatót. Ezt követően a kampány automatikusan leáll.