Sok esetben a tartalom is hibás abban, hogy a keresőben rossz pozíciót kap a weboldalunk. Ennek oka az, hogy az ügyfél kérésére bekerül a keresőknek szóló láthatatlan, úgynevezett META bejegyzésekbe egy tucat keresőkifejezés, de az a szövegben egyszer sem jelenik meg. Vagyis a kereső számára, ami elemzi a weboldaunkat az látszik, hogy van 10-20 keresőszó definiálva, de a szöveg nem arról szól, mivel egyik sem szerepel benne. Ebből azt gondolja a kereső jogosan, hogy nem is arról szól, mint amit megadtak a META bejegyzésekben, és ezért értéktelennek ítéli az ügyfelei számára. És máris vesztettünk a keresőpozíciókért folytatott harcban.
Ezért azt javasoljuk, hogy weboldal szöveges tartalmát bőségesen szőjék át az Önök számára fontos kereső szavakkal és kifejezésekkel. Ez igaz az idegen nyelvű kifejezésekre is. Vagyis ha azt szeretnénk, hogy idegen nyelvű kifejezésekre is bekerüljünk a találati listába, akkor írjuk azon a nyelven egy rövid bemutatkozó szöveget, amibe többször szerepelnek a fontos
szavak.
Szintén növeli weboldalunk értékét a keresők szemében, ha minél több link mutat a weboldalunkra. Ebből azt vonja le a kereső elemző programja, hogy sok más weboldal mutat hozzánk, vagyis a kereső látogatóinak is fontos lehet. Ezért minden lehető helyre helyezzük el a weboldalunk linkjét. Cégkatalógusokba, ingyenes és fizetős weboldalakra, szakmai portálokra, valamint partnerek, barátok és beszállítók weboldalára is.
Amennyiben Ön szeretné megismerni az általunk használt
keresőmarketing és keresőoptimalizálás elveket, módszereket, jelentkezzen itt
ingyenes keresőoptimalizálás hírlevelünkre.