LOGIN1.jpg
.........................................................................
WEB-SET Hírlevél Regisztráció
*
*
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!
Csak a célt tartsuk szem előtt, ne a rosszat másoljuk
Közvetlen ajánlattal kezdjünk, ne legyen beléptető oldal
Gyakori és önálló frissítés
Statisztikák elemzése, hasznos információk kinyerése
Tartalom tanácsadó - Mi az Ön weboldalának célja?
Tapasztalatunk szerint sokan anélkül készítenek weboldalt, hogy tudnák, mit akarnak elérni. Ez pedig olyan, mintha cél és térkép nélkül indulnánk útnak, és azt várnánk, hogy célba érjünk. És ehhez gyakran még az is társul, hogy olcsó legyen. Persze azon nem kell csodálkoznunk, hogy nem járunk sikerrel, és később akár újra kezdhetjük.

Tehát a legfontosabb a cél meghatározása. Tapasztalatunk szerint a következő célok lehetnek hasznosak egy cég számára:
  • Profit növelése, vagy akár megőrzése
  • Új ügyfelek szerzése
  • Régi ügyfeleknek ismételt eladás és információ szolgáltatás
  • Ügyfél adatbázis építése
  • PR építés, pozicionálás
A legtöbben jó esetben is csak a 2. pontra gondolnak. Pedig ennél fontosabb, úgy mint egy cég számára is a nyereség növelése. A weboldal minden pontjának ezt kell szolgálni. Márpedig a nyereséghez megrendelésekre, ügyfelekre van szükség. A weboldalnak el kell érnie, hogy az Ön cége és terméke mellett döntsenek, ne a konkurencia mellett. Ehhez pedig elegendő és aktuális információra van szükség. És ez a kulcsa mindennek. Vagy sikerül az ügyfelet megkötni elegendő információval, vagy továbblép, és örökre elveszett számunkra.

Arra is kevesen gondolnak, hogy a már meglévő ügyfelek is igényelnek információkat. Pedig az köztudott, hogy tízszer könnyebb eladni egy már meglévő ügyfélnek, mint egy újat megnyerni. Pedig ők is igazán igénylik az információkat. Árinformációkat, szolgáltatási támogatást, felhasználói információkat.

Lehet, hogy az ügyfél adatbázis építést az első helyre kellene tenni. Tapasztalataink szerint a látogató első alkalommal nem dönt, és lehet hogy soha nem is tér vissza. Márpedig lehet, hogy mi sok energiát és pénzt áldoztunk a látogatók számának növelésére, de a többség anélkül távozik, hogy tudnánk róla bármit is. Ezért kötelességünk űrlapokkal és kérdőívekkel adatbázist építenünk. Ezzel elérhetjük, hogy a látogató otthagyja névjegyét, és ezt követőn már rajtunk múlik az eladás. És a vételi döntéshez akár több kommunikáció, hírlevél vagy ajánlat kell. Ha ezt szemünk előtt tartjuk, akkor akár megtízszerezhető a weboldal hatékonysága, és ez pénzbe sem kerül.
 
 
BIT-Hungary Kft.
1021 Budapest, Budakeszi út 51. Logiszt. ép. fszt. 2.
Tel: +36 1 436 - 1030, Fax: +36 1 436 - 1030
www.web-set.hu
E-mail: support at web-set.hu