LOGIN1.jpg
.........................................................................
WEB-SET Hírlevél Regisztráció
*
*
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!
Csak a célt tartsuk szem előtt, ne a rosszat másoljuk
Közvetlen ajánlattal kezdjünk, ne legyen beléptető oldal
Gyakori és önálló frissítés
Statisztikák elemzése, hasznos információk kinyerése
A hírlevél kommunikáció az internet leghatékonyabb eszköze!

Ha ki kellene emelni a legfontosabb eszközt, ami az internetet igazán értékessé és üzletileg hasznossá teszi, akkor az a hírlevél lenne. Gyors, hatékony és azonnali látványos eredményt hozhat. Ez valóban egy csodafegyver, és a legkisebb vállalkozás is olyan hatékonyan használhatja, mint egy multinacionális cég.

Meg kell értenünk a működési mechanizmusát ahhoz, hogy hatékonyan tudjuk alkalmazni. A weblapunk látogatóinak 90%-a soha nem tér vissza az oldalunkra. Gyakorlatilag örökre elveszítjük és az első látogatóknak is csak töredék részéből lesz az első látogatás alkalmával vevő. Először csak érdeklődik, körülnéz, és ritkán dönt azonnal. Viszont ha nem tér vissza, akkor elveszítjük. Hogyan tudjuk elérni, hogy 4-5 alkalommal is visszatérjen, amikor már a vásárlási valószínűség akár tízszeresére is megnő? Csak egy eszköz van erre, a hírlevél regisztráció és a hírlevél küldés.

El kell érni, hogy regisztráljanak. Ha elértük, akkor a rendszeresen küldött hírlevelek több módon is működhetnek:

Megérik az ügyfél döntése: Ha az ember 4-5 alkalommal találkozik egy termékkel, akkor megnő a bizalma és könnyebben dönt a vásárlás mellett. Ez nem azt jelenti, hogy megbizonyosodik a termék kiválóságáról, hanem a kezdeti érdektelensége, esetleges ellenszenve fokozatosan megszűnik. Ehhez pedig kell 4-5 kommunikáció.

Megtaláljuk a megfelelő nyomógombot. Minden termékre igaz, hogy a vásárlók különböző, általában 4-5 olyan tulajdonság miatt döntenek, ami nekik fontos. Vagyis nem mindenkinek ugyanaz a vásárlási indoka. Ezért a hírlevelünkben ezeket váltakozva körbe kell járni úgy, hogy mindig csak egyre fókuszálunk. Így a 4-5 hírlevél valamelyikében talál olyat, ami számára döntő érv lehet a vásárlás mellett. Ehhez pedig kell 4-5 kommunikáció.

Eljön a mi időnk. Gyakran a látogató csak előzetes információt gyújt a döntéséhez. Még nem jött el a vásárlás ideje. Ezért szívesen jelentkezik egy hírlevélre. És idővel el is fog jönni a döntési helyzet, és akkor ott kell lenni a hírlevelünknek a számítógépén és a fejében is. Ehhez pedig kell 4-5 kommunikáció.

Ismer valakit, akinek pont mi kellünk. Az emberek teljesen önzetlenül továbbküldenek e-maileket azért, mert úgy érzik, hogy az adott ismerősüknek a problémájára találtak egy megoldást. Vagyis olyanokhoz is eljut a hírlevél, akinek nem is ismerjük az e-mail címét. Ehhez pedig kell 4-5 kommunikáció.

Lehetünk esőcsinálók. Úgy, mint a törzsi sámánok, az esőcsinálók, akik nem csak várták tétlenül, hanem táncukkal csinálták az esőt, mi is generálhatjuk a forgalmat. Ha a már korábbi vásárlóknak folyamatosan küldünk kedvező, jó ajánlatokat, akkor törvényszerűen vásárolni fognak. Ehhez pedig kell 4-5 kommunikáció.
 
 
BIT-Hungary Kft.
1021 Budapest, Budakeszi út 51. Logiszt. ép. fszt. 2.
Tel: +36 1 436 - 1030, Fax: +36 1 436 - 1030
www.web-set.hu
E-mail: support at web-set.hu